سیر درجه یک بشاگرد مشتریانی درحاشیه خلیج فارس دارد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 24 مهر 1396
بازدید : 489
نویسنده : فــردیـن احـمدی

سیر سرخ بشاگرد یکی از محصولات درجه یک و ارگانیک است که در زمین های کشاورزی این شهرستان کشت می شود.



به گزارش عصر بشاگرد؛ افزایش تولید این محصول درجه یک و ارگانیک تولیدی در مزارعه کشاورزی بشاگرد در طی چندین سال متوالی توانسته است بازار و مشتریانی از حاشیه خلیج فارس بسمت خود جلب کند.

سیر بشاگرد خاصیت فراوان و طعم خاصی نسبت به دیگر سیرهای وارداتی و تولیدی در دیگر مناطق ایران این محصول را نسبت به دیگر نمونه های متمایز کرده است.

یکی از مشکلات اصلی و تولید بیشتر این محصول نبود زمین های کشاورزی هموار برای کاشت این محصول درجه یک در بیشتر روستاهای این شهرستان است که متاسفانه نتوانسته است تولید بیشتری داشته باشد و بازار ایران را از این نوع سیر خودکفا کند.

همچنین بیشتر کشاورزان توان پرداخت هزینه هموارسازی زمین کشاورزی خود برای تولید بیشتر را ندارند که بتوانند تولید بیشتری داشته باشند.


شهرستان بشاگرد بدلیل قرار گرفتن در کوههای تپه های آبرفتی شرق هرمزگان و هم مرز بودن با حاشیه خلیج فارس از و دریایی عمان و ارتباط نزدیک با بندر جاسک و شرایط استراتژیک توان و قدرت صادرات این محصول کشاورزی را به کشورهای حاشیه خلیج فارس را دارد.

سیر سرخ بشاگرد با توجه به مشتریان دست به نقد داخلی مشتریان خاصی را از حاشیه خلیج همیشه فارس را دارد،که باتوان وحمایت بیشتر این محصول فوق العاده  می توان زمینه ای مناسب برای بازار خوب در منطقه باشد.

سیر سرخ بشاگرد یکی از بهترین محصولات درجه یک و باکیفیتی است که در زمین های کشاورزی شهرستان بشاگرد از دیرباز در اکثر نقاط بشاگرد کشت میشود و تاکنون نتوانسته بود بازاری برای خود مهیا کند.

شهرستان بشاگرد با 40هزار نفر جمعیت در 264 کیلومتربندرعباس مرکز استان هرمزگان و 120 کیلومتری شهرستان میناب قرار دارد.

 

انتهای پیام//




:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار شهرستان بشاگرد , آخرین اخبار اقتصادي , ,
:: برچسب‌ها: سیرسرخ بشاگرد , خلیج فارس , شهرستان بشاگرد , تولیدسیر , محصولات کشاورزی , بشاگردنیوز , عصربشاگرد ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








**به وب سايت خبری عـصـربشـاگـرد خوش آمدید** هدف از تشکیل این وب سايت بحث وبررسی نسبت به مسائل فرهنگی واجتماعی،اقتصادی،سیاسی (چالش ها و فرصت ها) استان هرمزگان بخصوص گزارشات خبری ،تحلیلی انتقادی و پیشنهادی وارائه راهکار مناسب جهت حل مشکلات شهرستان بشاگرد می باشد. ***********************************

 

تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عصر بشاگرد به آدرسasrbashagard93.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 108
بازدید دیروز : 33
بازدید هفته : 108
بازدید ماه : 1739
بازدید کل : 125185
تعداد مطالب : 790
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com